مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-02سياسي

کتاب «مهدویت پژوهی» به چاپ دوم رسید


چاپ دوم کتاب مهدویت پژوهی مسئله شناسی، معرفت شناسی، مبانی شناسی اثر حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی نژاد است که در پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چاپ دوم کتاب مهدویت پژوهی (مسئله شناسی، معرفت شناسی، مبانی شناسی) اثر حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی نژاد است که در پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 487 صفحه به چاپ رسید.

فلسفه مهدویت پژوهی به عنوان یک حوزه مطالعاتی با رویکرد درجه دو و بیرونی ناظر به مباحث کلی مهدویت پژوهی است؛ مباحثی که رو در روی کل حوزه مهدویت پژوهی قرار دارد و کلیت آن را بحث و بررسی می کند.

در این نوشتار به سه مقوله اساسی فلسفه مهدویت پژوهی، یعنی مسئله شناسی، مبانی شناسی و معرفت شناسی مهدویت پژوهی، با رویکرد کل نگرانه و برون نگرانه می پردازیم.

ساختار اثر این اثر در سه بخش تألیف شده است؛ در بخش اول این اثر در سه فصل به مسئله شناسی مهدویت پژوهی پرداخته شده، پس از بیان مفاهیم و کلیات، به بیان موضوع و مسائل مهدویت پژوهی و الگوی نظام مسائل مهدویت پژوهی می پردازد.

در این فصل، گونه شناسی مسائل بر اساس الگوی روش شناختی و ماهیت شناختی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مهدویت پژوهی» به چاپ دوم رسید

کتاب «مهدویت پژوهی» به چاپ دوم رسید