مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-02سياسي

مردم پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند را دوست دارند


نباید اقتدار خودتان را مورد خدشه قرار دهید، پلیسی که شان خود را بشکند، در نزد مردم پلیس نیست؛ مردم پلیس مقتدر اما مهربان را دوست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان فرمانده، کل انتظامی کشور در چهل و پنجمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: یکی از اساسی ترین،کلیدی ترین و پرسرمایه ترین اقدامات ما برای کسب مقام آخرت و البته دعای دنیا، این فرمان حضرت آقا مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرمودند؛ در مسیر خدمت؛ جلب رضایت خدا و در امتداد آن، مردم را رقم بزنید، باشد.

 لباس سبز خدمت، افتخاری گرانبها رییس پلیس کشور با تاکید بر اینکه چه نیکو سرنوشتی خداوند برای تک تک ما رقم زد خطاب به دانشجویان و دانش آموختگان بیان کرد: امروز افتخاریست لباس سبز انتظامی، لباسی توام با آرامش، مهربانی، اقتدار  بر تن دارید که اتوشه ای  برای ذخیره آخرت شود.

 راه شهدا را ادامه دهیم سردار رادان خطاب به دانش آموختگان تاکید کرد: عزیزان، فرزندان ایران اسلامی مقتدر، فرزندان تمدن نوین اسلامی، بر خود ببالید و ببالیم  که خداوند بر تمام ما منت گذاشت تا لباس خدمت به تن کنیم تا راه شهدا، از صدر اسلام تا به امروز را ادامه دهیم و از نسل سلیمانی ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند را دوست دارند

مردم پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند را دوست دارند