مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-02سياسي

700 برنامه فرهنگی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در قائم شهر برگزار می شود


فرماندار قائم شهر با اعلام اینکه در دهه مبارک فجر 700 برنامه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان انجام می شود، گفت: محل دپوی زباله شهرستان قائم شهر نیز با دو خط پردازش 150 تنی و بحث شیرابه ها نیز با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/مازندران فرماندار قائم شهر با اعلام اینکه در دهه مبارک فجر 700 برنامه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان انجام می شود، گفت: محل دپوی زباله شهرستان قائم شهر نیز با دو خط پردازش 150 تنی و بحث شیرابه ها نیز با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

جواد مولایی امروز در نشست هم اندیشی با خبرنگاران، با گرامیداشت دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانست و اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عزتمندی ایران است که به واسطه آن سرمشق مقاومت در دنیا شناخته شد.

وی با بیان اینکه شهرستان قائم شهر در تخصیص اعتبارات دهه ی فجر رتبه اول استانی را کسب کرده است، گفت: شهرستان قائمشهر با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان رتبه نخست اعتبارات را به خود اختصاص داده و شهرهای بابل، آمل و ساری رتبه های ششم، هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده اند.

فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه بیمارستان رازی قائم شهر که 17 سال پیش کلنگ زنی شده بود، با پیگیری های به عمل آمده و اعتباری بالغ بر 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 برنامه فرهنگی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در قائم شهر برگزار می شود

700 برنامه فرهنگی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در قائم شهر برگزار می شود