مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-02سياسي

رشد چشمگیر شیلات در استان های ساحلی کشور


در یک سال اخیر در استان های ساحلی کشور رشد و رونق چشمگیری در حوزه شیلات صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید اورعی پیش از ظهر امروز پنجشنبه ضمن سفر به استان خوزستان و در دیدار با مدیران شیلات، تشکل ها و اتحادیه های آبزی پروری و صیادی خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به شاخص های مهم برنامه تحول جهاد کشاورزی که از سوی مقام عالی وزارت تدوین شده است، اشاره کرد و افزود: این برنامه یکی از بهترین برنامه های وزارتخانه در ادوار مختلف بوده و با همت بلند مسئولان و کشاورزان در حال اجراست و به فضل الهی پیشرفت های بیشتری را شاهد خواهیم بود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان در یک سال اخیر در استان های ساحلی رشد و رونق چشمگیری در حوزه شیلات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: توسعه پایدار نیازمند برنامه ریزی خوب، اجرای دقیق و نیز شناسایی و حل چالش های فعلی است و همه باید کمک کنیم تا چالش های پیش روی تولیدکنندگان را شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم.

اورعی پس از شنیدن چالش های این حوزه شیلات و مطالبات آبزی پروران پیشنهادات و راهکارهایی را ارائه و تأکید کرد: پیگیری این مسائل در سطح وزارتخانه نیز برنامه ریزی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر شیلات در استان های ساحلی کشور

رشد چشمگیر شیلات در استان های ساحلی کشور