مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-02سياسي

مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد


هفدهمین آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی در آرامستان زرتشتیان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور بعد از ظهر پنجشنبه 13 بهمن ماه ، با حضور جمعی از مسئولان ، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، معاون استاندار تهران ، خانواده های شهدا و نمایندگان اقلیت های مذهبی ضمن تجلیل از خانواده های شهدای ادیان توحیدی ، مزار پاک شهیدان ادیان توحیدی غبار روبی و گلباران شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ابتدای این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگی انقلاب گفت: شهدا برای اعتلای کلمه توحید و برای خاک و میهن به درجه شهادت رسیدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جایگاه ممتاز شهیدان ادامه داد: ایثار ، فداکاری و شهادت بدون توجه به آیین و دین در همه ادیان قابل تقدیر و احترام بوده و شهادت راه روشنی است که پیش روی ادیان توحیدی قرار دارد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: حرکت و انقلاب حضرت امام (ره) یک حرکت توحیدی و برگرفته از تعالیم تمام انبیاء الهی بوده و شعارهای امام خمینی(ره) بر جان و دل تمام آزادگان دنیا جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد

مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد