مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-02سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه عمرانی در نهاوند


80 طرح کشاورزی، آموزشی، خدماتی و عمرانی با اعتبار بیش از 205 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح می شود.

- ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دهه فجر یاد آور ظهور یک انقلاب بزرگ و به نوعی یکی از بزرگترین وقایع قرن بود که با درایت و بزرگی که امام خمینی (ره) داشتند توانستند در مقابل دسیسه های دشمن و گروهک های ضد انقلاب ایستادگی کنند و ثمره آن را برای آیندگان پابرجا نگاه دارند.

وی افزود: در طول این 44 سال هدف دشمن موضوعات مختلف بوده است ولی دو موضوع خیلی مهم در رأس آنهاست، یکی خدشه وارد کردن به حقایق انقلاب و دیگری بحث نفوذ که رهبر انقلاب به مراتب به آن اشاره کرده است.

فرماندار نهاوند گفت: جهاد تبیین یکی از موارد مهمی است که می باست در ایام دهه فجر پر رنگ تر باشد حفظ و حراست از مبانی و ارزش های اسلامی از وظایف عمده ماست، اطلاع رسانی دستاوردهای شاخص نظام و پیشرفتهای که در زمینه های علمی، پزشکی و فناوری های بدست آمده در کشور برای همگان روشن و شفاف سازی شود.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال حدود 24 جلسه برگزار شد و کمیته های 22 گانه تشکیل شده اند، در دهه فجر امسال پروژه های بهداشت و درمان، شهرداری، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، راهداری، کمیته امداد، و دیگر ادارات شهرستان راه اندازی و کلنگ زنی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه عمرانی در نهاوند

افتتاح و کلنگ زنی 80 پروژه عمرانی در نهاوند