مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-02اقتصادي

توسعه 500 هکتار شهرک گلخانه ای در اردبیل


500 هکتار زمین برای توسعه شهرک های گلخانه ای در استان اردبیل اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار کرد: از لحاظ وضعیت اقتصادی در سطح کشور جایگاه 25 را داریم و به هیچ وجه این جایگاه در شأن مردم استان اردبیل نیست.

وی افزایش تولید یک میلیون تن محصولات کشاورزی را جز هدف گذاری های اصلی اعلام کرد و گفت: تکمیل پایاب سدها به ویژه سد خداآفرین هدف گذاری شده و ما باید به سرعت این پروژه را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

استاندار اردبیل شرایط نامناسب این پروژه را یادآور شد و تصریح کرد: هر چند کار سخت و دشواری را در سر و سامان دادن به پروژه پایاب سد خداآفرین داریم ولی بر این باوریم با تکمیل این پروژه بیش از یک میلیون تن به ظرفیت تولید محصولات کشاورزی استان اردبیل افزوده می شود.

عاملی افزود: در کنار این پروژه، طرح پایاب سد گیوی نیز منابع اختصاری و تولید ثروت را برای کشاورزان و باغداران منطقه به همراه دارد و در کنار آن تکمیل پایاب سد عمارت نیز در توسعه شمال استان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی ضرورت تکمیل 30 سد معیشتی را بعد از سال ها بلاتکلیفی یادآور شد و خاطرنشان کرد: تا آخر امسال هفت سد معیشتی از این تعداد آماده بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 500 هکتار شهرک گلخانه ای در اردبیل

توسعه 500 هکتار شهرک گلخانه ای در اردبیل