مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-02ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی 25 طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان اصفهان


صبح امروز همزمان با افتتاح 1100 مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور، 25 طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان اصفهان افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و هماهنگ با افتتاح 1100 مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور، 25 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در سطح استان اصفهان مورد افتتاح قرار گرفت.

محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب ما به فرموده امام خمینی (ره)، معجزه قرن بود؛ انقلابی که به واسطه ایجاد آن عزت و شکوه ویژه ای به دین اسلام و مذهب شیعه بخشیده شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به لطف خدا و به رهبری مردی از مردان خدا و به همت و وحدت و حضور شکوهمند مردم در صحنه و خون بسیاری از شهیدان عزیز ما رقم خورد.

ابراهیمی تصریح کرد: اسلام زمانی به اوج خود رسید که نقطه مقابل آن کفر، نفاق، ظلم، ستم و استبداد بود؛ اکنون هم اردوگاه شیطان ساکت نمانده و نخواهد ماند و هزاران میلیارد دلار هزینه می کند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون ما باید در آموزش و پرورش و نهادهای دیگر مفاهیم انقلاب اسلامی را به دانش آموزان انتقال دهیم و یکی از مهمترین لوازم در انتقال این مفاهیم، مدارس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 25 طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان اصفهان

افتتاح و کلنگ زنی 25 طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان اصفهان