مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-02اقتصادي

پرداخت 300 میلیون تومان هزینه درمان بیماران خاص خراسان جنوبی


بیرجند_ مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از پرداخت بیش از 300 میلیون تومان هزینه بیماران خاص خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اربابی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: با همت دولت سیزدهم صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج با اختصاص اعتبار مورد نظر تشکیل شد که در حال حاضر 107 گروه بیماری پرهزینه را پوشش می دهد.

به گفته وی هزینه درمانی بیماران خاص و صعب العلاج که از ابتدای امسال بر بیماران تحمیل شده هم از این طریق قابل پرداخت است و تاکنون بیش از 300 میلیون تومان هزینه درمان این گروه ها در استان پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی افزود: بیشتر افرادی که در این استان نشان دار شده اند بیماران پرفشار خون، دیابت و سرطانی هستند اما همه بیمه ها برای اطلاع رسانی به گروه های هدف باید پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه این بیماران بعد از نشان دار شدن خدمات درمانی رایگان یا با تعرفه بسیار پایین را دریافت می کنند گفت: همه بیمه ها باید برای جامعه هدف اطلاع رسانی کنند تا از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج بتوان استفاده کرد.

اربابی با بیان اینکه محدودیتی در حوزه اعتباری برای حمایت از بیماران خاص وجود ندارد، تصریح کرد: سقفی برای کمک هزینه های درمان به خصوص در زمینه ناباروری وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 300 میلیون تومان هزینه درمان بیماران خاص خراسان جنوبی

پرداخت 300 میلیون تومان هزینه درمان بیماران خاص خراسان جنوبی