مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-02ورزشي

69 پروژه ورزشی در مازندران نیمه کاره است


سرپرست ورزش و جوانان مازندران با بیان این که 69 پروژه ورزشی استان نیمه کاره مانده است، گفت: در دهه فجر 10 پروژه بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای خورشید با صرف اعتبار 2.

2 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت هزار متر مربع افزود: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ویزه برنامه های دهه فجر امسال را باشکوه تر از هر سال برگزار خواهیم کرد و در این راستا 10 پروژه ورزشی در استان مازندران افتتاح خواهد شد.

وی همچنین گفت: امسال در مجموع بیش از 5 هزار برنامه فرهنگی و ورزشی را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد و مردم ما نیز قدردان خدمات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه ورزش و جوانان هستند.

عالیشان در جمع مسئولان شهرستان و مردم روستای خورشید بیان داشت: سرانه فضای ورزشی در روستاهای مازندران بیش از شهرهاست و اگر امروز سرانه ورزشی در سراسر استان 1.

3 متر مربع است اما در روستاها این عدد 1.

4 متر مربع است که نشان دهنده اهمیت رسیدگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

وی افزود؛ قبل از انقلاب 24 سالن ورزشی سرپوشیده در استان داشتیم اما اکنون 544 سالن ورزشی سرپوشیده در مازندران داریم که توسعه بسیار خوب در حوزه ورزش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 پروژه ورزشی در مازندران نیمه کاره است

69 پروژه ورزشی در مازندران نیمه کاره است