مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-02اقتصادي

بندر لنگه امسال 65 پروژه برای افتتاح در دهه فجر دارد


فرماندار بندرلنگه از افتتاح و بهره برداری از 65 پروژه در شهرستان بندرلنگه در دهه فجر خبر داد و گفت: اورژانس حمیران و مرکز درمان ناباروی سطح 2 بندرلنگه از پروژه های مهم حوزه سلامت و درمان آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه امروز اظهار کرد: منابع محدود در اختیار ادارات است و آرزوهای نامحدودی مردم دارند ولی کمبود اعتبارات نباید بهانه ای برای کم کاری شود و از همه ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف استفاده می کنیم.

وی با اشاره به کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری بیش از 65 پروژه عمرانی، رفاهی و آموزشی در دهه فجر، افزود: تعداد 19 پروژه در بخش مرکزی 13 پروژه در بخش مهران و 18 پروژه در بخش شیبکوه و 8 پروژه نیز در بندرلنگه و کنگ با اعتباری بالغ بر 225 میلیلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و 102 میلیارد تو مان نیز برای این پروژه ها از مشارکت بخش خصوصی و خیرین تامین شده است.

مراد زاده بیان داشت: در حوزه انرژی و برق 10 میلیاردتومان انواع پروژه آماده بهره برداری و افتتاح در این مدت است که این پروژه ها نسبت به سالهای گذشته بیشتر و متفاوت تر هستند و مهمترین آن در شیبکوه توسط اداره برق منطقه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر لنگه امسال 65 پروژه برای افتتاح در دهه فجر دارد

بندر لنگه امسال 65 پروژه برای افتتاح در دهه فجر دارد