مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-02اقتصادي

احیای کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه با تمام ظرفیت در آینده نزدیک


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احیا کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه با قابلیت صادرات و ارز آوری تا پایان اسفند ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه اسید سیتریک در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: این کارخانه در گذشته توسط شرکت سرمایه گذار تأمین اجتماعی به منظور تأمین نیاز داخل و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر پایه گذاری شد.

وی با ابراز تأسف در عملکرد ضعیف کارخانه اسید سیتریک، افزود: در سنوات گذشته به دلیل ضعف در برنامه ریزی و استفاده نامطلوب از ظرفیت این کارخانه دچار تعطیلی شد اما طی سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه با مطلع شدن از وضعیت تعطیلی این کارخانه و کارخانه کاغذ غرب دستور پیگیری ویژه را صادر کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد: در مصوبات سفر رییس جمهور راه اندازی 2 کارخانه اسیدسیتریک و کاغذ غرب در دستور کار قرار گرفت که با ورود همه جانبه وزارت خانه و همکاری جوانان مسلط به دانش بنیان مرحله پیش راه اندازی کارخانه اسید سیتریک انجام شده و در آینده نزدیک این کارخانه به طور جدی تر کار خود را آغاز خواهد کرد.

مرتضوی ادامه داد: با اقدامات انجام شده و راه اندازی کارخانه های نام برده کارگران و فعالان این کارخانه به کار خود با خواهند گشت و از سوی دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه با تمام ظرفیت در آینده نزدیک

احیای کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه با تمام ظرفیت در آینده نزدیک