مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-02اقتصادي

ترانزیت کامیون از مرز اینچه برون به 200 دستگاه در روز می رسد


با توسعه دیپلماسی و بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر است تا ترانزیت کامیون از مرز اینچه برون به 200 دستگاه در روز برسد.

- گرگان- مدیرکل گمرکات گلستان گفت: با توسعه دیپلماسی و بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر است تا ترانزیت کامیون از مرز اینچه برون به 200 دستگاه در روز برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابراهیم حسینی بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: با اقدام به جا و ارزشمند دولت سیزدهم، ترانزیت روزانه کامیون از گمرک اینچه برون که به 25 دستگاه کاهش یافته بود اکنون به 100 دستگاه رسیده است.

مدیرکل گمرکات گلستان افزود: با توسعه دیپلماسی و برنامه ریزی انجام شده مقرر است تا ترانزیت کامیون از این گمرک خشک استان گلستان به 200 دستگاه در روز افزایش یابد.

به گفته وی از ابتدای امسال 301 هزار تن کالا به ارزش 183 میلیون دلار از گمرک اینچه برون گنبدکاووس به کشورهای آسیای میانه انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش 23 درصد رشد دارد.

مدیرکل گمرکات گلستان افزود: پلی استایرن، پنیر، خرما، یُد، انواع لوله آهنی و پروفیلی، تخته فشرده، کشمش، مفتول مسی و رب گوجه فرنگی از عمده کالاهای صادراتی گلستان است که به کشورهای مختلف از جمله ترکمنستان، قزاقستان، عراق، افغانستان، رومانی، بلغارستان، ارمنستان، ازبکستان، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت کامیون از مرز اینچه برون به 200 دستگاه در روز می رسد

ترانزیت کامیون از مرز اینچه برون به 200 دستگاه در روز می رسد