مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-02اقتصادي

لزوم تنوع بخشی به سبد صنایع زنجان/ شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان افتتاح شد


استاندار زنجان ارتقای زنجیره ارزش و تنوع بخشیدن به سبد صنایع استان را از دلایل حمایت از صنایع های تک از جمله شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در آیین افتتاح شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان با تاکید بر اهمیت شرکت مورد نظر برای استان و مجموعه حاکمیتی اظهار کرد: راه اندازی شرکت های اینچنینی در راستای توسعه زنجیره ارزش تولیدات انجام می شود، کما اینکه شرکت دیگری با همین کارکرد روز گذشته افتتاح شد.

استاندار زنجان دلیل دوم کار و تلاش برای راه اندازی شرکت های به مانند داروسازی کیمیا زیست پارسیان را تنوع بخشیدن به سبد صنایع استان دانست و افزود: در حال حاضر از شرق استان که وارد می شویم انواع صنایع از فولاد گرفته تا صنایع های تک را می توان در استان مشاهده کرد و اقدامات انجام شده برای سرمایه گذاری در صنایع دانش بنیان برای تکمیل زنجیره این تولیدات است.

وی های تک بودن دانش به کار رفته در شرکت هایی به مانند داروسازی کیمیا زیست پارسیان که در حوزه بهداشتی فعالیت می کنند را مورد تاکید قرار داد و گفت: کار در این صنایع، خاص محسوب می شود.

افشار چی با تاکید بر اینکه این صنایع در حال حاضر در حال تولید ثروت برای استان هستند، افزود: خوشبختانه توافقات خارجی برای افزایش ظرفیت تولید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تنوع بخشی به سبد صنایع زنجان/ شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان افتتاح شد

لزوم تنوع بخشی به سبد صنایع زنجان/ شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان افتتاح شد