مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-02سياسي

شهدا انقلاب را از سیطره استکبار مصون نگه داشتند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شهدای گرانقدر این سرزمین انقلاب را از سیطره استکبار و شیاطین مصون نگه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن باقری عصر پنجشنبه در آیین میهمانی لاله ها در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل اظهار کرد: بعد از گذشت 44 سال تفکر والای جهادی و ایثار این کشور را در قلعه امن و دژ مستحکمی نگه داشته که حتی استکبار نگاه چپ نمی تواند به این کشور داشته باشد.

وی شعار محوری دهه فجر امسال را ایران استوار، 44 سال افتخار عنوان کرد و گفت: در این ایام بزرگترین رسالت ما تجدید بیعت با آرمان شهدا و امام راحل است که برای این کشور صلابت و اقتدار همیشگی را به ارمغان آوردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: روز گذشته همزمان با نخستین روز از دهه فجر زیارت قبور مطهر شهدا در گلزارهای شهدای استان اردبیل انجام شد و تجدید بیعت و میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل را شاهد بودیم.

حجت الاسلام باقری افزود: آیین میهمانی لاله ها نیز که همراه با عطرافشانی و گلباران مزار شهدا است، در کلیه گلزارهای شهدای استان برگزار شد که به صورت نمادین در گلزار شهدای بهشت فاطمه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا انقلاب را از سیطره استکبار مصون نگه داشتند

شهدا انقلاب را از سیطره استکبار مصون نگه داشتند