مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-02سياسي

3 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی زنجان افتتاح شد


معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان گفت: بهترین کاری که در این ایام می شود کرد خدمت بیشتر به مردم است.

- مرتضی شهامی ظهر امروز (13 بهمن ماه) در آیین افتتاحیه مرکز خدمات جامع شهری شماره هفت زنجان ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: پروژه هایی که در این ایام افتتاح می شود زمینه ارائه خدمات جدید را فراهم می کند و امیدواریم بتوانیم بهتر و بیشتر در خدمت مردم باشیم و از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، بکاهیم.

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با ارائه گزارشی از پروژه های درمانی افتتاح شده در ایام دهه فجر در استان زنجان، گفت: پروژه مرکز جامع سلامت شهری شماره 7 زنجان در زمینی به مساحت 540 متر مربع با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد احداث شده و از این پس به جامعه هدف خدمات ارایه خواهد کرد.

حسن بختیاری تصریح کرد: جمعیت تحت پوشش این مرکز حدود 25 هزار نفر خواهد بود و 13 نفر شاغل در این مرکز مشغول به کار خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال، پروژه مرکز جامع سلامت روستایی آغولبیک سفلی در 528 متر مربع زیربنا با اعتبار 53 میلیارد ریال راه اندازی خواهد شد و 7400 نفر تحت پوشش قرار خواهد داد.

بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با این افتتاحیه، پایگاه شماره 2 در سلطانیه نیز افتتاح می شود که زیربنای آن 250 مترمرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی زنجان افتتاح شد

3 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی زنجان افتتاح شد