مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-02سياسي

بهره برداری از 14 طرح آبرسانی در خلخال


همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر و به همت بسیج سازندگی 14 طرح آبرسانی در خلخال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر پنجشنبه در آیین بهره برداری از این طرح های آبرسانی در روستای لومه دشت خلخال اظهار کرد: آبرسانی به این روستاها با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شده و بیش از چهار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

سردار غلامحسین محمدی اصل با بیان اینکه طرح های آبرسانی به همت بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سطح استان ادامه دارد، تصریح کرد: 454 روستا در 2 سال آینده از نعمت آب شرب پایدار و سالم بهره مند خواهند شد.

وی گفت: خدماتی که سپاه و بسیج سازندگی انجام می دهد، خدمات با محوریت محرومیت زدایی است که نشان از مردم داری و مردم یاری سپاه و حرکت های تحول آفرین سازندگی در کشور و مناطق محروم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در کنار اجرای پروژه های مختلفی که مجموعه سپاه و بسیج استان بر عهده دارند، در عرصه های مختلف نیز مشارکت این مجموعه توانسته مسیر پیشرفت و توسعه را در استان هموار کند.

محمدی اصل همچنین در یادواره 11 شهید روستای شال خلخال خاطرنشان کرد: مکتبی که شهدا در آن به اوج عزت و عظمت دست یافتند، مکتب الهام گرفته از سیدالشهدا (ع) است که عزت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14 طرح آبرسانی در خلخال

بهره برداری از 14 طرح آبرسانی در خلخال