مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-02سياسي

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا زبانزد است و در همه عرصه های علمی، فرهنگی، پزشکی، نظامی، - نانوتکنولوژی و غیره نیز حرفی برای گفتن داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد این شهید فرمودند که جرقه های انقلاب را ایشان در دلم زد و بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز بیشترین تعریف و تمجید در مبارزه با رژیم ستم شاهی را از شهید مدرس عنوان می کرد.

وی بیان کرد: 44 سال از شکوهمندترین انقلاب سده های اخیر و بزرگ ترین انقلاب قرن بیستم و قرن های متمادی اخیر می گذرد و انقلاب اسلامی همچنان استوار ایستاده است.

صنعت کار با اشاره به اینکه گلباران تمثال امام خمینی (ره) در این شهرستان انجام شد، تصریح کرد: حقیقتاً اگر امام خمینی (ره) نبود این جمع ما و یادمان ها بر جمهوری اسلامی نمی گذشت و این امام خمینی (ره) بود که راه و رسم را به ما نشان داد و سربازانی همچون شهید سلیمانی ها در این راه تربیت شدند.

صنعت کار خاطرنشان کرد: امروزه پرچم جمهوری اسلامی در همه عرصه ها از جمله علمی، فرهنگی، پزشکی، نظامی، نانوتکنولوژی و غیره بلند بوده و همه این افتخارات از آن امام راحل و شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد است

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد است