مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-02اجتماعي

مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی در زاهدان افتتاح شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در راستای بهره مندی دانش آموزان استثنایی استان از عدالت آموزشی، مدرسه «زنده یاد حاج غلامحسین رخشانی» ویژه این دانش آموزان با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در زاهدان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، میثم لک زایی اظهار کرد: در راستای بهره مندی دانش آموزان استثنایی استان از عدالت آموزشی، مدرسه زنده یاد حاج غلامحسین رخشانی ویژه این دانش آموزان با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در زاهدان افتتاح شد.

  میثم لک زایی افزود: این مدرسه دارای 10 کلاس درس و با رعایت استاندارهای خاص، تجهیزات تخصصی و متناسب با دانش آموزان نیازمند توجه ویژه است.

وی با بیان اینکه زیربنای این پروژه آموزشی یک هزار و دویست و دوازده مترمربع است، بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای این فضای آموزشی هفتاد میلیارد ریال بوده است که از محل اعتبارت ملی و با مشارکت وزارت نفت تأمین شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: زمین این پروژه آموزشی از سوی خیر مدرسه ساز سرکار خانم فاطمه رخشانی اهدا شده است.

لک زایی در خصوص تعداد مدارس استثنایی احداث شده در استان نیز گفت: تعداد 9 واحد آموزشی با 53 کلاس درس استاندارد ویژه این دانش آموزان از سال 96 تا کنون اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی در زاهدان افتتاح شد

مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی در زاهدان افتتاح شد