مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-02سياسي

مقاله نقش شهربانی استان مرکزی در دفاع مقدس رونمایی شد


همزمان با دهه مبارک فجر مقاله نقش شهربانی استان مرکزی در دفاع مقدس رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک طی مراسمی با حضور جمعی از مسولان مقاله نقش شهربانی استان مرکزی در دفاع مقدس رونمایی شد.

غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در آیین رونمایی از مقاله نقش شهربانی استان در دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس تهیه مقالات تخصصی از نقش ادارات و اماکن در دستور کار قرار گرفته و با توجه به نقش مهم شهربانی این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان دفاع مقدس و اساتید برجسته برای جمع آوری نقش شهربانی استان طی جلسات مستمر و فشرده گرد هم آمدند و خوشبختانه کار قابل تقدیر و جامعی گرد آوری شد که امروز مقاله آن رونمایی شد.

کریمی بیان کرد: شهربانی استان مرکزی در سال 1285 همزمان با شهربانی کل کشور تاسیس شد و بعد از انقلاب اسلامی ماموران شهربانی با حضور در جمع مردم با انقلاب اسلامی اعلام همبستگی کردند و استان مرکزی رزمندگان شاخصی در شهربانی دارد که نقش آنها در حماسه های آن دوران بسیار برجسته است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: در طول دفاع مقدس بیش از 939 تن از کارکنان شهربانی به جبهه اعزام شدند که 17 نفر از آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله نقش شهربانی استان مرکزی در دفاع مقدس رونمایی شد

مقاله نقش شهربانی استان مرکزی در دفاع مقدس رونمایی شد