مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-02اقتصادي

خدمات کامل به مردم زلزله زده خوی ارائه می شود


امکانات در اسکان های اضطراری تجمیع شده و خدمات کامل به مردم زلزله زده داده می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: امکانات در اسکان های اضطراری تجمیع شده و خدمات کامل به مردم زلزله زده داده می شود.

محمدصادق معتمدیان شامگاه 13 بهمن در گفت و گو با رسانه ها در خوی با بیان اینکه 60 اردوگاه ایجاد شده و تا یکصد اردوگاه افزایش خواهد یافت، گفت: حدود 12 هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی ارزیابی شده اند و تاکنون بیش از 25 هزار دستگاه چادر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با تعاملات خوب مجموعه های امدادی، تمامی دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، خدمات حداکثری به زلزله زدگان ارائه شده است، افزود: با وجود آسیب ها، از همان ساعات اولیه تمامی شریان های حیاتی از جمله آب و برق و گاز شهرستان وصل شد.

معتمدیان ادامه داد: بحث ارزیابی خسارت ها در مناطق شهری و روستایی با 130 گروه آغاز شد و تا پایان امشب برای ارائه به دولت جمع بندی می شود.

وی با اشاره به ایجاد درگاه های اطلاع رسانی و جلب نظرات مردم اظهار کرد: 60 اپراتور به صورت 24 ساعته آماده دریافت مشکلات مردم زلزله زده هستند.

استاندار با اشاره به اینکه گروه های جهادی، خیرین و موکب داران در منطقه فعالانه کار می کنند، گفت: روزانه یکصد هزار پرس غذای گرم توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کامل به مردم زلزله زده خوی ارائه می شود

خدمات کامل به مردم زلزله زده خوی ارائه می شود