مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-02حوادث

کلاهبردار حرفه ای رسید ساز در شرق مازندران دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری شخصی که از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاسبان شرق استان می کرد، - توسط پلیس فتا بهشهرخبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سامع خورشاد افزود: با مراجعه چند تن از شهروندان شرق استان به پلیس شهرستان بهشهر و طرح شکایت مبنی بر این که شخصی ناشناس قطعه کالایی از آنها خریداری و در قبال آن رسید جعلی تحویل داده است پرونده ای در این پلیس تشکیل و در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شخصی با مراجعه به فروشگاه ها اقدام به خرید کالا نموده و سپس به یک رسید بانکی جعلی در تلفن همراه خود به فروشندگان ارائه و مدعی می شود که وجه کالا به حساب فروشندگان واریز و کالای مورد نظر را دریافت می کند و در ادامه قربانیان پس از گذشت چند ساعت متوجه می شوند پولی به حسابشان واریز نشده است.

وی تصریح کرد: برابر اظهارات شکات و بررسی های به عمل آمده معلوم شد متهم از طریق اپلیکیشن رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان کرده که با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در استان همجوار شمالی دستگیر و به پلیس فتا شهرستان بهشهر انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار حرفه ای رسید ساز در شرق مازندران دستگیر شد

کلاهبردار حرفه ای رسید ساز در شرق مازندران دستگیر شد