مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-02سياسي

استقرار دو تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی در هرمزگان


2 تیم از پزشکان و دندانپزشکان جهادی، با حضور در استان هرمزگان ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهری مشاور امور پزشکیِ استاندار هرمزگان امشب در گفت و گویی رسانه ای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: همزمان با اولین روز از دهه فجر یک تیم 50 نفره دندانپزشکان عمومی، متخصصان ارتودنسی، درمان ریشه، دندان کودکان  وارد استان هرمزگان شدند.

  وی افزود: این تیم مجهز دندانپزشکی از صبح امروز سیزدهم بهمن ماه،کار خود را در جزیره هرمز آغاز کردند و تا روز یکشنبه 16 بهمن ماه در دو شیفت صبح و عصر خدمات دندان پزشکی رایگان به مردم ارائه خواهند داد.

  مهری عنوان کرد: هدفگذاری کرده ایم که در هشت شیفت کاری به بیش از نیمی از مردم جزیره هرمز، خدمات دهان و دندان  رایگان ارائه شود، به همین منظور پیش از ورود تیم دندانپزشکی، تجهیزات لازم مانند تخت های مخصوص به جزیره ارسال شده است که با استفاده از آن ها امکان رسیدگی به 30 بیمار به صورت همزمان وجود دارد.

  مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان، تصریح کرد: در این گردهمایی علاوه بر 50 دندانپزشک، یک گروه فرهنگی 5 نفره و 2 نفر متخصص بهداشت بانوان از تهران دعوت شده و در جزیره مستقر شدند تا مقدمات اجتماعی کار برای متخصصان مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دو تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی در هرمزگان

استقرار دو تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی در هرمزگان