مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 23:552023-02-02سياسي

لایحه عوارض شهرداری با رویکرد حمایت از مناطق کم برخوردار تصویب شد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: لایحه عوارض شهرداری با بررسی های علمی و منطقی به صورت متوازن با رویکرد حمایت از مناطق کم برخوردار تصویب شد.

- بهروز اسکندرپور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال 1402 شهرداری دارای نقاط قوت بسیاری است، اظهار کرد: لایحه عوارض شهرداری با بررسی های علمی و منطقی به صورت متوازن با رویکرد حمایت از مناطق کم برخوردار تصویب شد.

وی افزود: در تصویب این تعرفه سعی شده است وضعیت اقتصادی و رعایت حال شهروندان به خصوص اهالی منطقه کم برخوردار شهر در نظر گرفته شود.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: لایحه پیشنهادی شهرداری برای تعرفه 1402 به دلیل تغییر و تحولات اساسی در قوانین مقررات، لایحه ای متفاوت بود که خوشبختانه با همکاری اعضای شورا این لایحه تصویب شد.

اسکندرپور افزود: امسال عناوین عوارض خدمات محلی طبق عناوین ابلاغی از وزارت کشور و بر اساس مصوبه مجلس تحت عنوان قوانین درآمدها و هزینه های پایدار شهرداری و دهیاری لحاظ شده است و برای اولین بار شاهد یکپارچگی و وحدت قوانین و رویه ها با دیگر کلانشهرها هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون موظف بودیم که رشد عوارض را بر اساس تورم محاسبه کنیم، گفت: به دلیل در نظر گرفتن شرایط مردم به ویژه مردم مناطق کم برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه عوارض شهرداری با رویکرد حمایت از مناطق کم برخوردار تصویب شد

لایحه عوارض شهرداری با رویکرد حمایت از مناطق کم برخوردار تصویب شد