مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 00:302023-02-02سياسي

تکریم خانواده های شهدای فجرآفرین وظیفه همگانی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بر لزوم تکریم خانواده های معظم شهدای فجرآفرین استان تاکید و اضافه کرد: این اقدام وظیفه ای همگانی است.

- جابر ابوالفتح زاده، پنجشنبه 13 بهمن ماه، در جلسه اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات کل و کارمندان شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه عاشورا، افزود: در روز شمار دهه فجر1401 عنوان روز پنجشنبه روز انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران نامگذاری شده است و به همین بهانه یاد و خاطره همه شهدای فجرآفرین را که جان عزیز و تمام هستی خود را در برابر رژیم طاغوت سپر کردند تا انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 به ثمر بنشیند، گرامی می داریم.

وی اظهار کرد: امروز بهانه ای برای گرامیداشت رشادت های ایثارگران دوران قبل از انقلاب اسلامی است که ما از آنها به عنوان جانبازان (مجروحان) و آزادگان (زندانیان سیاسیِ) انقلاب اسلامی یاد می کنیم.

ابوالفتح زاده گفت: به مناسبت روز انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران مزار مطهر شهدای والامقام دریکهزار و 165 گلزارِ شهدای واقع در مناطق روستایی و شهری استان در برنامه ای تحت عنوان مهمانی لاله ها غبارروبی، گلباران و عطرافشانی شد.

وی اضافه کرد: این یک واقعیت است که همه مدیون خون شهدا هستیم؛ شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای جبهه مقاومت، شهدای سلامت و شهدای مدافع امنیت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم خانواده های شهدای فجرآفرین وظیفه همگانی است

تکریم خانواده های شهدای فجرآفرین وظیفه همگانی است