مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 04:552023-02-03سياسي

امیرعبداللهیان: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت وگو با ایران است


وزیر امور خارجه با بیان اینکه طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت وگو با ایران است، گفت: هیچگاه از میز مذاکره فرار نکرده ایم، اما در میز مذاکره با عزت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیکاراگوئه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در نیکاراگوئه حضور دارد، در دیدار دانیل اورتگا رییس جمهور نیکاراگوئه عنوان کرد: این روزها در حال برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هستیم انقلاب اسلامی ایران با انقلاب ساندنیستی نیکاراگوئه در یک سال رخ داد و از اینکه نیکاراگوئه در ده ه های گذشته در مقابل امپریالیسم و فشار استعماری مبارزه کرده، به خود می بالیم.

ایران در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و فشارهای مقامات این کشور مقاومت و ایستادگی کرده و در این چهار دهه پیشرفت هایی داشته و دارد.

وی ضمن ابلاغ سلام های گرم آیت الله رییسی و مقامات عالیرتبه ایران و سلام های صمیمانه مردم ایران به مردم نیکاراگوئه، عنوان کرد: از حسن نیت و پذیرایی گرم مقامات کشور دوست و برادر نیکاراگوئه قدردانی می کنیم.

  وزیر خارجه بیان کرد: سرکار خانم علم الهدی علاقه مند بودند که خانم اورتگا در نخستین کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت وگو با ایران است

امیرعبداللهیان: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت وگو با ایران است