مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-03فرهنگي

حاشیه های آغازین جشنواره فیلم فجر و حاشیه های ناتمام رائفی پور


آغاز جشنواره فیلم فجر، پایان جشنواره تئاتر فجر، حاشیه های رائفی پور و واکنش وزیر ارشاد، موضع پیمان جبلی و ساترا درباره شبکه نمایش خانگی، اظهارات رضا کیانیان و عزت الله ضرغامی و نیز وضعیت بافت تاریخی شیراز از خبرهای مهم هفته دوم بهمن ماه بودند.

- آغاز جشنواره فیلم فجر، پایان جشنواره تئاتر فجر، حاشیه های رائفی پور و واکنش وزیر ارشاد، موضع پیمان جبلی و ساترا درباره شبکه نمایش خانگی، اظهارات رضا کیانیان و عزت الله ضرغامی و نیز وضعیت بافت تاریخی شیراز از خبرهای مهم هفته دوم بهمن ماه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از اتفاق هایی که فضای جامعه در پاییز امسال با آن روبه رو شد قابل پیش بینی بود که جشنواره فیلم فجر به عنوان بستری برای یکسری بازخوردها استفاده شود.

با این حال پس از تمام حاشیه های چند وقت اخیر و اطلاع رسانی های قطره چکانی از جشنواره، چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر عصر 12 بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه رسانه و برج میلاد به عنوان خانه جشنواره و محل استقرار بخش بازار بین الملل و هنرمندان به او نوشت: ایشان و خیلی دیگر از دوستان فیلمساز ظاهرا اکنون حرفی برای گفتن ندارند و اگر دارند (که حتما دارند) می ترسند به نقد سیاسی وارد شوند، چون ممکن است موقعیت خود را از دست بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های آغازین جشنواره فیلم فجر و حاشیه های ناتمام رائفی پور

حاشیه های آغازین جشنواره فیلم فجر و حاشیه های ناتمام رائفی پور