مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-03سياسي

22 بهمن یکی از بزرگترین روزهای حیات تاریخ بشریت است


22 بهمن یکی از بزرگترین روزهای حیات تاریخ بشریت است و فقط منحصر به ایران، اسلام و جبهه مقاومت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر عبدالرحیم موسوی، شامگاه پنج شنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم اظهار داشت: دشمنان برای حوادث اخیر نقشه های دقیقی کشیده بودند و برخی از کشورهای نیز با همدیگر متحد شده و در این راستا پروتکل ها را هم رعایت نکردند و همه افراد را پای کار آوردند تا در دی ماه به قول خودشان کار را تمام کنند.

فرمانده ارتش گفت: دشمنان در فضای مجازی برنامه ریزی دقیقی کرده بودند و در این مدت توییت های بسیاری علیه کشور زدند که اساساً تولید و انتشار این حجم از مطالب از عهده شخص بر نمی آید.

وی بیان داشت: 12 سال قبل اعلام کرده بودند که میلیون ها کاربر اینترنتی و تلفن همراه ما در آینده سربازهایمان هستند و با استفاده از این ابزار تلاش کردند تا با تضعیف قدرت دفاعی کشور توطئه های ها خود را دنبال کنند.

امیر موسوی با اشاره به بیعت تاریخی نیروهای هوایی با امام راحل گفت: آنان نزدیک ترین بخش های کشور به طاغوت آن زمان بودند و بیشترشان در آمریکا آموزش دیده بودند، اما به دلیل آنکه ایمان و دینی که در دلشان رخنه کرده بود با امام راحل بیعت کردند و رهبر معظم انقلاب نیز اصرار دارند هر سال این دیدار برگزار شود و این نشان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن یکی از بزرگترین روزهای حیات تاریخ بشریت است

22 بهمن یکی از بزرگترین روزهای حیات تاریخ بشریت است