مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-03بين الملل

پوتین: تاریخ تکرار و روسیه با تهدید تانک های آلمانی مواجه شده است


رییس جمهور روسیه در سخنرانی به مناسبت سالگرد نبرد مشهور استالینگراد جنگ جهانی دوم، وقایع این جنگ جهانی را با وقایع اوکراین مقایسه و به خاطرتهدید شدن دوباره کشورش از سوی نازیسم در ظاهری مبدل اظهار تاسف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه در یک سخنرانی به مناسبت هشتادمین سالگرد نبرد استالینگراد با اشاره به تصمیم اخیر آلمان برای ارسال تانک های لئوپارد به اوکراین گفت، تاریخ دارد مجددا تکرار می شود و روسیه دهه ها پس از پایان جنگ جهانی دوم دوباره مورد تهدید تانک های لئوپارد قرار گرفته است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، رییس جمهور روسیه در سخنرانی در کنسرت یادبودی در شهر وولگوگراد (نام جدید شهر استالینگراد) تاکید کرد، مسکو یک بار دیگر مجبور است در مقابل نیروهای گروه غرب موضع بگیرد و قدرت های خارجی تلاش دارند از پیروان استپان باندرا - چهره اوکراینی بدنام همدست آلمان نازی در زمان جنگ جهانی دوم – برای حمله به روسیه استفاده کنند.

پوتین بیان کرد: این باور نکردنی اما صحیح است.

ما دوباره مورد تهدید تانک های لئوپاردی واقع شده ایم که طرح صلیب در جانب آنها کشیده شده است.

رییس جمهور روسیه همچنین به کسانی که به دنبال کشاندن آلمان به جنگی جدید با روسیه و امیدوار به دستیابی به شکست روسیه در می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: تاریخ تکرار و روسیه با تهدید تانک های آلمانی مواجه شده است

پوتین: تاریخ تکرار و روسیه با تهدید تانک های آلمانی مواجه شده است