مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-03اقتصادي

بهره برداری از 180 پروژه عمرانی در حوزه روستایی سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در دهه مبارک فجر 180 پروژه عمرانی در حوزه روستاهای استان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اهمیت جهاد تبیین تلاش شده، تمامی اقدامات به صورت عینی برای بهبود وضعیت روستاها تکمیل و به بهره برداری برسد.

جهاندیده افزود: 50 درصد از پروژه ها که شامل 83 طرح های عمرانی است به بهسازی معابر روستایی اختصاص یافته و در این راستا اقداماتی نظیر اجرای طرح هادی، احداث پل، آسفالت معابر، روشنایی معابر و غیره در حال انجام است.

وی در خصوص سایر پروژه ها گفت: در پایش اهم مسائل و ملزومات توسعه روستاها نیز پروژه های مربوط به بهسازی وضعیت ایمنی، آتش نشانی و گسترش فضاهای سبز نظیر بوستان برای رفاه حال اهالی شریف روستاهای استان در حال تکمیل است.

این مسئول در ادامه از تشکیل کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر خبر داد و اضافه کرد: این کمیته با هدف اجرای هر چه بهتر ویژه برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف نقش آفرینی مؤثر در جامعه راستایی راه اندازی شده است.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت های منحصربه فرد و واجد کارکرد توسعه همه جانبه جوامع روستایی گفت: همواره از روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 180 پروژه عمرانی در حوزه روستایی سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 180 پروژه عمرانی در حوزه روستایی سیستان و بلوچستان