مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-03سياسي

تصمیم اشتباه مردم، طرح جدید دشمن در قرارگاه عملیاتی اش است


دشمن در قرارگاه عملیاتی خود در حال طراحی نقشه ای است تا مردم در تصمیم خود اشتباه کرده و نظام جمهوری اسلامی را تنها بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان سردار علی ملک شاهکوهی در مراسم جشن انقلاب و ولادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف دست پیدا کرده اما مشکل ما این است که این دستاوردها و موفقیت ها را نمی بینیم و یا انها را قدر نمی دانیم.

دشمن از این نقطه ضعف ما استفاده کرده و تمامی این دستاوردها را به گونه ای دیگر بیان می کند.

وی تصریح کرد: در اتفاقات چند ماه گذشته دشمن با استفاده از 240 شبکه ماهواره فارسی زبان به صورت شبانه روزی در حال تبلیغات دروغ بود و در این مسیر توانست آسیب هایی نیز بر کشور و مردم وارد کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد عریانی، بی بندوباری، بی حجابی، از هم پاشیدن کانون خانواده، فساد و غیره از جمله پیامدهایی بود که دشمن سعی داشت در این اتفاقات ان را رواج دهد.

وی با اشاره به پیچیدگی اتفاقات اخیر دشمن ادامه داد: شاید دور از ذهن و باور باشد اما ابعاد طراحی های دشمن در اتفاقات اخیر بسیار پیچیده تر از ابعاد طراحی های انها در 44 سال گذشته و حتی جنگ تحمیلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم اشتباه مردم، طرح جدید دشمن در قرارگاه عملیاتی اش است

تصمیم اشتباه مردم، طرح جدید دشمن در قرارگاه عملیاتی اش است