مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-03سياسي

شهید اکبر گل باشی: با عمل و جان و زبان مدافع انقلاب باشید


شهید اکبر گل باشی در وصیت نامه اش نوشت: فامیل و دوستانم را نیز سفارش می کنم که در زندگی راه راست که نشات گرفته از اسلام است را دنبال کنند و قدر حکومت اسلامی و رهبری آن را که در سایه آن می توان زندگی سالمی داشت و دنیا و آخرت خود را تضمین و حفظ کرد را بدانند .

- ایسنا/قم شهید اکبر گل باشی در وصیت نامه اش نوشت: فامیل و دوستانم را نیز سفارش می کنم که در زندگی راه راست که نشات گرفته از اسلام است را دنبال کنند و قدر حکومت اسلامی و رهبری آن را که در سایه آن می توان زندگی سالمی داشت و دنیا و آخرت خود را تضمین و حفظ کرد را بدانند و همچنین از انقلاب به هر صورت که می توانند جاناً و زباناً دفاع کنند.

شهید اکبر گل باشی در سوم دی 1340 در قم به دنیا آمد و سرانجام در حالی که تازه وارد سن 20 سالگی شده بود در 12 دی 1360 در نوسود به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید اکبر گلباشی آمده است: ما من قطره احب الی الله من قطره دم فی سبیل الله هیچ قطره ای در نزد خدا محبوب تر از قطره خونی که در راه خدا ریخته می شود نیست.

امام باقر(ع) آن ها باید از مردن بترسند که بعد از مرگ، موت را فنا می دانند.

امام خمینی (ره) با سلام و درود بر منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و با سلام بر نائب بر حقش و درود بر امام خمینی که ما را از خواب غفلت بیدار و اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید اکبر گل باشی: با عمل و جان و زبان مدافع انقلاب باشید

شهید اکبر گل باشی: با عمل و جان و زبان مدافع انقلاب باشید