مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-03سياسي

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ و ایستادگی برابر نظام سلطه است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ معاصر بوده که مقابل ظلم و دیکتاتوری نظام های سلطه ایستاده است.

- حجت الاسلام محمد درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه فجر از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر جهان یاد کرد و گفت: در دنیایی که سمت استکبار، استبداد، ظلم و دیکتاتوری، نظم خودساخته و منفعت طلبانه لیبرالسیم و کمونیسم پیش می رفت توسط مستضعفان عالم و به رهبری رهبر الهی و بی نظیر، انقلابی شکوهمند معماری شد.

وی با اظهار این که جهان استکباری با انقلابی روبرو شد که هیچ پیشگویی نتوانست تصور این انقلاب و قیام را داشته باشد، گفت: مردم به رهبری حضرت امام راحل کاخ ظلم پهلوی را پایین کشیدند و حکومت اسلامی را برپا کردند درحالی که برخی از دلسوزان عمر کوتاه چندساله را برای انقلاب متصور بودند اما شاهد دوام و پایداری آن هستیم.

وی با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به رغم همه دشمنی ها و خباثت، تحریم ها و تهدیدهای مختلفی که هر کشوری را به زانو درمی آورد، اما جمهوری اسلامی ایران استوار، محکم و ستبر توانست برابر جریانات ایستادگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ و ایستادگی برابر نظام سلطه است

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ و ایستادگی برابر نظام سلطه است