مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-03سياسي

نیروهای مسلح هر هفته قادر به رونمایی از تجهیزات جدید هستند


فرمانده سپاه قم با اشاره به قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: پیشرفت های صورت گرفته به اندازه ای است که نیروهای مسلح قادر هستند هر هفته از دستاوردها و تجهیزات نظامی جدید رونمایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا موحد شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم گفت: نیروهای مسلح امروز در اوج قدرت هستند و توانسته اند بازدارندگی واقعی را ایجاد کنند و جبهه استکبار خیال حمله به این کشور را به به خود نمی دهد.

فرمانده سپاه قم افزود: نیروهای مسلح در طول این سال ها تلاش های بسیاری انجام دادند و پیشرفت ها آنقدر زیاد است که می توانند هر هفته رونمایی از تجهیزات جدید داشته باشند.

سردار موحد گفت: امروز جبهه مقاومت فرا گیرد شده و و مسئولان نیز تلاش می کنند تا قوی تر از گذشته در میدان حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه قم افزود: امروز نیروهای مسلح در میدان دفاع از کشور حضور دارند و امید داریم پرچم این کشور به دست امام زمان (ع) برسد.

فرمانده سپاه قم با اشاره به رونمایی از کتاب امیر خط شکن در خصوص زندگی سردار شهید مصطفی کلهری عنوان داشت: کتاب امیر خط شکن بعد از چند مرحله بازبینی توسط اساتید ادبیات پایداری نوشته شده است که کتابی جامع و کامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح هر هفته قادر به رونمایی از تجهیزات جدید هستند

نیروهای مسلح هر هفته قادر به رونمایی از تجهیزات جدید هستند