مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-03اجتماعي

بارش نیم متر برف در برخی مناطق کشور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رامبد نوذری معاون راهداری استان کردستان اظهار کرد: بارش سنگین برف و کولاک که از 3 روز گذشته در استان آغاز شد، - مقام مسئول سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بارش نیم متر برف در برخی جاده های استان کردستان و انسداد 2 ساعته محور سقز-بانه به دلیل بارش سنگین خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رامبد نوذری معاون راهداری استان کردستان اظهار کرد: بارش سنگین برف و کولاک که از 3 روز گذشته در استان آغاز شد، موجب اختلال در تردد در برخی از محور های اصلی، فرعی و روستایی استان شد.

وی با بیان اینکه راهداران به صورت شبانه روزی مشغول برفروبی در تمام محور ها هستند، افزود: در ساعات اولیه امشب محور دهگلان-قروه-همدان و محور سقز- بانه با کولاک شدید همراه بود که بخاطر حفظ ایمنی رانندگان و مسافران برای حدود 2 ساعت این 2 محور بسته شد.

معاون راهداری کردستان ادامه داد: با تلاش عوامل راهداری این محور ها برف روبی شد و در حال حاضر تردد در تمام محور ها برقرار است و مشکلی وجود ندارد، اما استفاده از زنجیر چرخ بویژه در گردنه ها الزامی است.

نوذری به میزان برف روبی محور های استان در این چند روز اشاره کرد و افزود: در سه روز گذشته بیش از 20 هزار کیلومتر برف روبی و یخ زدایی در محور های شریانی و غیرشریانی استان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش نیم متر برف در برخی مناطق کشور

بارش نیم متر برف در برخی مناطق کشور