مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-03سياسي

انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد


رمز بقای انقلاب اسلامی در تبدیل تهدیدها به فرصت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مناسبت های مختلف به آن تاکید دارند.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با اتکا به باورهای دینی و اسلامی مردم قصد نابودی رژیم طاغوت را داشتند و لذا تمام تفکرات سیاسی وابسته به شرق و غرب که آنها نیز قصد براندازی حکومت طاغوت را داشتند را، کنار زده و هر چه که به سمت خود جمع کرده بودند را جذب اندیشه های اسلامی کردند.

فرماندار تربت حیدریه تأکید کرد: افتخار می کنیم بعد از 44 سال با آرمان هایی که امام برای ما به یادگار گذاشت بیعت نمودیم، امام و انقلاب اسلامی دو پدیده انفکاک ناپذیر از یکدیگر هستند که تحلیل انقلاب اسلامی بدون شناسایی شخصیت حضرت امام (ره) غیر ممکن هستند.

کی پور افزود: امام راحل در عرفان یک عارف تمام عیار بودند که همواره تزکیه و تهذیب نفس را بر تعلیم و دانش مقدم دانستند و چنین دیدگاهی داشتند که دانش هم با تمام شرافتش اگر با تزکیه و تهذیب نفس همراه نباشد، به عنوان ابزاری در خدمت شیطان است.

وی اظهار کرد: تجسم عینی تسلیم و عبد واقعی خدا بودن و اتصالی که با خدا داشت، عرفان امام خمینی (ره) را به حد کمال خود رساند به نحوی که همه سیاستمداران دنیا متوجه این حقیقت شدند علت اینکه امام راحل در مقابل قدرت های شرق و غرب با این همه اقتدار صحبت می کردند و آن ها را ریز و کوچک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد