مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-03سياسي

اشتغالزایی در کرمانشاه نیازمند اجرای طرح های صنعتی است


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغالزایی در کرمانشاه نیازمند اجرای طرح های صنعتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رشیدی در جلسه شورای سرمایه گذاری استان کرمانشاه با اشاره به نقش مؤثر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در تصمیم گیری های کلان هیئت دولت، اظهار کرد: انتظار داریم که اختیارات در مورد استانداران افزایش یابد و دست آن ها باز گذاشته شود تا کارگروه های اشتغال و ستاد تسهیل برای ایجاد اشتغال اثرگذار واقع شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: درحالی که بزرگترین نیروگاه ها در استان های مرکزی کشور وجود دارد بازهم در مرکز کشور سرمایه گذاری می کنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: حدود ده ماه است که برای انعقاد تفاهم نامه 11 هزار میلیارد تومانی شرکت ایمیدرو در استان کرمانشاه در تلاش هستیم که طی آن نیروگاه 500 مگاواتی ایجاد خواهد شد.

وی با گلایه از اینکه پیگیری های مذکور هنوز به نتیجه نرسیده، درباره ضرورت انعقاد تفاهم نامه مذکور، افزود: برای انجام امور مربوط به حوزه معادن و فولاد درصدد ایجاد زیرساخت هستیم و باید از منابع انرژی برخوردار باشیم.

رشیدی با تاکید بر اینکه توزیع سرمایه گذاری در شماری از استان های کشور خلاف عدالت اجتماعی است، گفت: برای رفع این تبعیض از این دولت انتظار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی در کرمانشاه نیازمند اجرای طرح های صنعتی است

اشتغالزایی در کرمانشاه نیازمند اجرای طرح های صنعتی است