مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-03حوادث

امدادرسانی هلال احمر به 408 مسافر گرفتار در کولاک جاده های زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر  این استان در شبانه روز گذشته برای  408 مسافر گرفتار در  برف و کولاک شدید امدادرسانی کردند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید قاسم موسوی صبج جمع در جمع خبرنگاران، گفت: پایگاه های ثابت و موقت هلال احمر در محورهای پرتردد و حادثه خیز استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی هستند.

وی تاکید کرد: شبانه روز گدشته بیش از 150 خودرو در جاده های ارتباطی شهرستان های زنجان، ابهر، طارم، ایجرود، دندی، ماهنشان و خدابنده گرفتار در برف و کولاک شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بلافاصله 12 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر با 36 نجاتگر و امدادگر در شهرستان های بیان شده به کمک خودورها و مسافران گرفتار در برف و کولاک شتافتند که توانستند اقدام به رهاسازی و جابجایی این خودورها به نقاط امن کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: 37 نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و مساجد شهرستان های طارم و ایجرود اسکان داده شدند.

وی اظهارداشت: 11 بسته خرما و بیسکویت برای مسافران گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در طرح زمستانی 16 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به 408 مسافر گرفتار در کولاک جاده های زنجان

امدادرسانی هلال احمر به 408 مسافر گرفتار در کولاک جاده های زنجان