مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-03اقتصادي

بهره برداری از 30 طرح تجهیزاتی پیشرفته در صداوسیمای مازندران


به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب 30 طرح تجهیزاتی پیشرفته با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان در صداوسیمای مرکز مازندران به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/مازندران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب 30 طرح تجهیزاتی پیشرفته با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان در صداوسیمای مرکز مازندران به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران امروز در آیین افتتاحیه پروژه های فنی صداوسیمای مازندران که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: شجاعت و استقلال طلبی مردم مازندران همواره مورد احترام همه حکومت ها بوده و نخستین حکومت علویان که در این استان شکل گرفت در واقع کانون تمدن سازی شیعی بوده است.

هادی ابراهیمی افزود: تلاش آگاهانه مازندرانی ها موجب شد تا راهبرد تشیع به یک مسئله فرهنگی تبدیل شود از این رو میراث غدیر از دستاوردهای مازندران بوده است .

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه در سال 1376 شبکه رادیو استانی و در 1377 شبکه استانی مازندران راه اندازی شده است، گفت: از طریق اپلینگ ماهواره مازندرانی های مقیم خارج از کشور برنامه های شبکه تبرستان را مشاهده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 30 طرح تجهیزاتی پیشرفته در صداوسیمای مازندران

بهره برداری از 30 طرح تجهیزاتی پیشرفته در صداوسیمای مازندران