مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-03ورزشي

خروج پرسپولیس از مدار منطقی موفقیت با تصمیم داور


آمار فنی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک نشان می دهد سرخپوشان پایتخت با وجود 10 نفره شدن باز هم می توانستند سه امتیاز را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته هجدهم رقابت های فصل جاری لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که فوتبال باشگاهی ایران همچنان با حاشیه های مختلف دست و پنجه نرم می کند.

سرخپوشان پایتخت با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک صدر را از دست دادند تا تصمیمات مرتضی منصوریان داور مسابقه با اعتراض های گسترده میزبان تهرانی همراه شود.

اخراج علیرضا بیرانوند به همراه دو صحنه مشکوک به پنالتی جزو تصمیمات بحث برانگیز تیم داوری این بازی بود تا حاشیه هایش به مصاحبه های پس از بازی نیز کشیده شود.

با این حال آمار فنی دو تیم نشان می دهد هر دو تیم با ارائه بازی فیزیکی دنبال رسیدن به گل بودند اما مهاجمان پرسپولیس و آلومینیوم اراک نتوانستند این خواسته را برآورده کنند تا دو تیم با یک امتیاز بسنده کنند.

قبل و بعد از یک کارت قرمز پرسپولیس قبل از اخراج علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود ر دقیقه 42 سعی داشت با استفاده از ارسال از جناحین بازی را در اختیار بگیرد.

این در حالی بود که دفاع پر تعداد آلومینیوم در نیمه خودی باعث شد تا میزان گردش توپ در عرض میانی سرخ ها افزایش یابد و این تیم دنبال روزنه ای برای نفوذ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج پرسپولیس از مدار منطقی موفقیت با تصمیم داور

خروج پرسپولیس از مدار منطقی موفقیت با تصمیم داور