مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-03سياسي

اعلام آمادگی برای رفع نیازهای نیکاراگوئه در حوزه های نفت، پتروشیمی و کشاورزی


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در دیدار با سفیر نیکاراگوئه در تهران گفت: این پارک دارای این ظرفیت است که فعالیت های خود را در طیف وسیعی از حوزه های علمی و تخصصی با دانشگاه ها و دولت نیکاراگوئه توسعه دهد و در این راستا تفاهم نامه ای نیز با پارک علم .

- در دیدار رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با سفیر نیکاراگوئه در ایران مطرح شد؛ اعلام آمادگی برای رفع نیازهای نیکاراگوئه در حوزه های نفت، پتروشیمی و کشاورزی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در دیدار با سفیر نیکاراگوئه در تهران گفت: این پارک دارای این ظرفیت است که فعالیت های خود را در طیف وسیعی از حوزه های علمی و تخصصی با دانشگاه ها و دولت نیکاراگوئه توسعه دهد و در این راستا تفاهم نامه ای نیز با پارک علم و فناوری دانشگاه ملی نیکاراگوئه منعقد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایساک لنین برآوو، سفیر نیکاراگوئه در ایران با حضور در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ضمن دیدار با مسئولان و بررسی فرصت ها و ظرفیت ها به منظور ایجاد کمیته مشترک علم و فناوری ایران و نیکاراگوئه، از چندین شرکت دانش بنیان مستقر در این پارک بازدید کرد.

دکتر علی اسدی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در دیدار با سفیر نیکاراگوئه در تهران گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دارای این ظرفیت است که فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای رفع نیازهای نیکاراگوئه در حوزه های نفت، پتروشیمی و کشاورزی

اعلام آمادگی برای رفع نیازهای نیکاراگوئه در حوزه های نفت، پتروشیمی و کشاورزی