مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-03اقتصادي

کلنگ زنی 2 پایگاه انتقال خون در شهرستان های ایوان و دهلران


مدیرکل انتقال خون استان ایلام گفت: کلنگ 2 پایگاه انتقال خون ایام دهه فجر در شهرستان های ایوان و دهلران به زمین زده می شود.

- لیلی عاصم آبادی مدیر کل انتقال خون استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:  به علت بعد مسافت طولانی دهلران به مرکز استان و با هدف حذف تردد اهداکنندگان خون این شهرستان ها به مرکز استان، تصمیم به احداث پایگاه های انتقال در این شهرستان ها گرفته شد.

وی افزود: زمان بندی احداث این 2 پایگاه در زمینی به وسعت 250 متر با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال یک ساله بوده و تجهیزات مورد نیاز آنها نیز تهیه شده است.

  مدیر کل انتقال خون استان ایلام گفت: در سایر شهرستان ها نیز به نسبت جمعیت اهداکننده، نیازسنجی ها و احصا استانداردهای مد نظر برای احداث پایگاه انتقال خون در سال های آینده برنامه ریزی می شود.

عاصم آبادی گفت: باتوجه به اینکه شاخص اهدای خون در شهرستان های دهلران و ایوان نسبت به شهرستان های دیگر استان (بجز مرکز استان) بیشتر بود احداث پایگاه انتقال خون در این نقاط ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: ردیف اعتباری احداث این 2 پایگاه از محل اعتبارات داخلی شهرستان و با تایید کمیته برنامه ریزی این شهرستان ها تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 2 پایگاه انتقال خون در شهرستان های ایوان و دهلران

کلنگ زنی 2 پایگاه انتقال خون در شهرستان های ایوان و دهلران