مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-03ورزشي

بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند


سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: 6 الی 7 بازیکن از بدنه این مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور که در بندرعباس در حال برگزاری می باشد به اردوی تیم ملی که از 18 بهمن 1401 برگزار خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور امروز در حاشیه بازیهای فوتسال پسران متوسطه دوم قهرمانی کشور که به میزبانی هرمزگان برگزار می شود، اظهار داشت: بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند و از آنجایی که آموزش و پرورش دارای زیر ساخت های ورزشی خوبی است، این توانایی را دارد که بهترین مسابقات را در رده پایه ها با وسعت بالایی برگزار کند.

  وی افزود: از این رو ما به دنبال آن هستیم که با رایزنی ها و هماهنگی هایی که بین فدراسیون، کمیته فوتسال و فدراسیون ورزش دانش آموزی، بتوانیم مسابقات زیر 16 سال کشور را به آموزش و پرورش واگذار کنیم.

  به گفته صانعی، اگر این برنامه ریزی انجام شود که بازیهای پایه کشور در بدنه آموزش و پرورش برگزار شود، یک کار اساسی و بنیادین خواهد شد.

  سرمربی فوتسال زیر 20سال کشور اضافه کرد: با کمک مربیان تیم مای و معلمان بسیار خوب که در آموزش و پرورش  هستند، استعدادیابی از این مسابقات در چند روز گذشته انجام شده و توانستیم بازیکنان بسیار خوبی کشف کنیم که از این جمع، 6 الی 7 بازیکن در اردوی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند

بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند