موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-03اقتصادي

روسیه: قصدی برای کاهش پالایش نفت و کم کردن تولید فرآورده های نفتی نداریم


هیچ دلیلی برای روسیه وجود ندارد که بخواهد پالایش نفت یا تولید فرآورده های نفتی را به دلیل تحریم های اتحادیه اروپا به طور قابل توجهی کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، نیکلای شولگینوف، وزیر انرژی روسیه، امروز جمعه اعلام کرد که هیچ دلیلی برای روسیه وجود ندارد که بخواهد پالایش نفت یا تولید فرآورده های نفتی را به دلیل تحریم های اتحادیه اروپا به طور قابل توجهی کاهش دهد.

شولگینوف در پاسخ به این سوال که آیا تحریم محصولات نفتی روسیه توسط اتحادیه اروپا تهدیدی برای تولید و پالایش نفت در روسیه است یا خیر، به خبرنگاران گفت: تاکنون دلیلی وجود نداشته که بخواهیم به این اعتقاد برسیم که فرآوری یا تولید فرآورده های نفتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

وی افزود: همه چیز مربوط به تعمیرات و تامین قطعات یدکی پالایشگاه ها نیز در سایه تحریم  از قبل برنامه ریزی شده است.

تحریم های غرب علیه نفت روسیه از 5 دسامبر گذشته (14 آذر ماه 1401) به اجرا درآمد و اتحادیه اروپا واردات نفت روسیه را که از طریق دریا حمل می شود، ممنوع کرد.

داده های جدید نشان می دهد که بریتانیا برای به دست آوردن واردات نفت روسیه به هند متوسل شده است که این امر با تلاش های بریتانیا برای محدود کردن تأمین مالی مسکو و تضعیف اقتصاد آن در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: قصدی برای کاهش پالایش نفت و کم کردن تولید فرآورده های نفتی نداریم

روسیه: قصدی برای کاهش پالایش نفت و کم کردن تولید فرآورده های نفتی نداریم