مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-03بين الملل

پیشنهاد هند به روسیه برای دور زدن تحریم های غرب؛ «بیمه مشترک و ساخت نفتکش»


سفیر هند در روسیه پیشنهاد کرد که دهلی نو و مسکو برای تضمین تداوم مراودات نفتی، به طور مشترک نفتکش ساخته و مسائل مرتبط با بیمه کشتی ها را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که آمریکا در حال تشدید فشارهای ضد روسی به دیگر کشورهای جهان است، سفیر دهلی نو در مسکو برای ادامه مراودات انرژی بین هند و روسیه پیشنهاداتی ارائه داد.

منابع رسانه ای روس خبر دادند که پاوان کاپور سفیر هند در روسیه طی کنفرانس مشارکت راهبردی روسیه و هند ضمن دفاع از روابط خوب دو کشور، برای عبور از فشارهای تحریمی غرب به مسکو راهکاری پیشنهاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی ، سفیر هند در روسیه پیشنهاد کرد که مسکو و دهلی نو باید به طور مشترک ساخت کشتی های حامل نفت (نفتکش) و تأسیس شرکت های بیمه انرژی را بررسی کنند.

طبق گزارش فوق، این پیشنهاد سفیر دهلی نو در مسکو در شرایطی مطرح شده که اتحادیه اروپا، گروه هفت و استرالیا محدودیت 60 دلاری برای صدور نفت روسیه اعمال کرده اند که شرکت های غربی کشتیرانی و بیمه را از حمل و نقل محموله های نفت خام روسیه که بالاتر از قیمت تعیین شده فروخته می شوند منع می کند.

راشاتودی ادامه داد: ارسال نفت (روسیه) به هند که تا ماه دسامبر (2022) برای سه ماه متوالی بزرگترین واردکننده روسیه بود، با تحریم های غرب به طور موثر افزایش یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد هند به روسیه برای دور زدن تحریم های غرب؛ «بیمه مشترک و ساخت نفتکش»

پیشنهاد هند به روسیه برای دور زدن تحریم های غرب؛ «بیمه مشترک و ساخت نفتکش»