مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 13:212023-02-03سياسي

افتتاح خانه هایی که جهادگران شیراز برای محرومان ساختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، گروه جهادی جمکرانی ها از سال 97 اقدام به ساخت یک مجتمع مسکونی و فرهنگی کرد که در سال 1401 و در آستانه ولادت حضرت علی ع به بهره برداری رسید.

سرپرست مجموعه جمکرانی ها در این باره گفت: با هدف محرومیت زدایی، اشتغال زایی و زمینه های فرهنگی تصمیم به ساخت یک مجتمع مسکونی و فرهنگی گرفتیم که دست یاریگر مردم مارا برای رسیدن به این امر مهم یاری رساند.

سید غفار حسینی افزود: هم وطنان زیادی هستند که استطاعت مالی برای تأمین سرپناه و منزل را ندارند و این مسئله تبدیل به دل نگرانی و دل مشغولی جهادی ها شد و دغدغه ساخت این مجتمع را تقویت کرد.

وی افزود: از سال 97 پروژه ساختمانی مجتمع بیت الزهرا س , آغاز شد و با صرف هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان  به بهره برداری رسید.

حسینی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که صفر تا صد تأسیس مجتمع مردمی بوده است، از دغدغه تا طرح ایده و حتی هزینه ها صرف شده در راستای اجرای پروژه  فقط و فقط از جانب هم وطنان نوع دوست و دغدغه مندمان تهیه و تامین شده است.

او گفت: مجتمع بیت الزهرا قرار بود زودتر از این موعد به بهره برداری برسد اما مشکلات پیش آمده در کشور طی سالهای متمادی مانند سیل و زلزله در نقاطی از کشور مانند سیل گیلان و لرستان زلزله اندیکا و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه هایی که جهادگران شیراز برای محرومان ساختند

افتتاح خانه هایی که جهادگران شیراز برای محرومان ساختند