مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-03سياسي

رییس بنیاد شهید: حل مشکل مسکن ایثارگران در دستور کار دولت سیزدهم است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توزیع زمین و پرداخت تسهیلات مشکلی از فرد حل نمی کند بلکه باید ساخت مسکن به پیمانکاران و انبوه سازان مطمئن و خبره سپرده شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز جمعه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان خراسان جنوبی گفت: این طرح را از گلزار شهدای استان های بزرگ شروع کرده و به سایر استان های کشور توسعه می دهیم.

وی با اشاره به وجود 470 گلزار با هزار و 962 مزار شهید در خراسان جنوبی افزود: از این تعداد 441 گلزار ساماندهی شده و در سفر رییس جمهور به استان 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان اختصاص یافته که یک سوم آن تاکنون تخصیص یافته و با تخصیص کامل اعتبار، ساماندهی گلزار شهدا تسریع خواهد شد.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شورای قانونی و تنها شورای فرهنگی و عملیاتی و دارای برش استانی و شهرستانی است.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در بودجه سال جاری یک درصد اعتبارات جاری کشور را به مصوبات این شورا اختصاص داده که مورد استقبال دولت هم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید: حل مشکل مسکن ایثارگران در دستور کار دولت سیزدهم است

رییس بنیاد شهید: حل مشکل مسکن ایثارگران در دستور کار دولت سیزدهم است