موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-03بين الملل

گفتگوی تلفنی رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر عراق


«جو بایدن» و «محمد شیاع السودانی» در گفتگوی تلفنی تأکید کردند که ثبات منطقه در گرو ثبات عراق است و نباید از عراق به عنوان محلی برای حمله به همسایگان استفاده شود.

- جو بایدن و محمد شیاع السودانی در گفتگوی تلفنی تأکید کردند که ثبات منطقه در گرو ثبات عراق است و نباید از عراق به عنوان محلی برای حمله به همسایگان استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و جو بایدن رییس جمهور آمریکا در مورد روابط دوجانبه تلفنی گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، دفتر نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد که محمد شیاع السودانی عصر دیروز پنج شنبه با جو بایدن رییس جمهور آمریکا تلفنی گفتگو و درباره روابط بین دو کشور و توسعه همکاری های مشترک در بسیاری از زمینه ها رایزنی کردند.

رییس جمهور آمریکا با اشاره به حمایت بی دریغ کشورش از عراقِ با ثبات، امن و مستقل، بر گسترش همکاری های دو کشور در چارچوب توافقنامه چارچوب راهبردی بین واشنگتن و بغداد تأکید کرد.

نخست وزیر عراق نیز به نوبه خود از بایدن به خاطر تعهد وی به تقویت و توسعه روابط با عراق در همه زمینه ها تشکر و بر تعهد مشترک دو کشور برای شکست دائمی داعش تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر عراق

گفتگوی تلفنی رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر عراق