مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-03اقتصادي

باغ های خشکیده ای که با استفاده از ظرفیت وقف آباد شد


مدیر کشت و صنعت افق ماندگار راسخ جنوب شرق گفت: با استفاده از ظرفیت سنت حسنه «وقف» و حمایت و همراهی سازمان اوقاف و همت جوانان توانستیم برخی باغات را رونق بخشیم.

- مدیر کشت و صنعت افق ماندگار راسخ جنوب شرق گفت: با استفاده از ظرفیت سنت حسنه وقف و حمایت و همراهی سازمان اوقاف و همت جوانان توانستیم برخی باغات را رونق بخشیم.

مسعود نظری رباطی مدیر کشت و صنعت افق ماندگار راسخ جنوب شرق درگفتگو با خبرنگار مهر ، درباره فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: تمامی فعالیت های مربوط به تأسیس واحدهای کشاورزی، دامپروری، طیور، آبزیان، زنبور عسل، احداث هرگونه کارخانه و تهیه خوراک دام و طیور و صنایع وابسته و تبدیلی در حوزه کشاورزی جزو اقدامات و چشم اندازهای ما محسوب می شود.

وی در خصوص راه اندازی شرکت کشت و صنعت افق ماندگار راسخ جنوب شرق و فعالیت های کنونی این مجموعه یادآور شد: در سال 1398 و با تاکید رییس سازمان اوقاف و امور خیره مبنی بر راه اندازی کشاورزی و دامپروری علمی، تصمیم گرفتیم به فعالیت در این عرصه مبادرت کنیم.

مدیر کشت و صنعت افق ماندگار راسخ جنوب شرق تصریح کرد: بنابر این دستور و تأکیدات صورت گرفته این شرکت با سهامداری سه موقوفه استان کرمان راه اندازی شد و اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفت؛ در حال حاضر نیز 800 هکتار باغ پسته و 150 هکتار اراضی زر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ های خشکیده ای که با استفاده از ظرفیت وقف آباد شد

باغ های خشکیده ای که با استفاده از ظرفیت وقف آباد شد