مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-03سياسي

رفع مشکل زیست محیطی گیلان نیازمند همت مضاعف مسؤولان است


امام جمعه رشت با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات زیست محیطی گیلان به ویژه در حوزه پسماند گفت: با توجه به بازدید از محل دفن زباله سراوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی این هفته رشت در مصلای این شهر با گرامیداشت میلاد حضرت علی علیه السلام اظهار کرد: اعتکاف فرصتی برای مبارزه با نفس و نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح است.

  وی با بیان اینکه اعتکاف برجسته ترین مظهر بندگی در پیشگاه الهی است، گفت: سنت اعتکاف از سالیان پیش تاکنون در بین مسلمانان وجود داشته و امسال نیز جوانان و نوجوانان در این آیین عبادی حضور خواهند داشت.

  امام جمعه رشت با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات زیست محیطی گیلان به ویژه در حوزه پسماند بیان کرد: با توجه به بازدید از محل دفن زباله سراوان، تصفیه خانه زندان لاکان و کارخانه کودآلی، تلاش برای رفع این مشکل در حال انجام و تا رسیدن به حد مطلوب نیاز به همت مضاعف دارد.

  وی با بیان اینکه نزدیک به 40 سال زباله به ارتفاع بیش از 100 متر در منطقه سراوان رشت دفن شده است، افزود: دولت سیزدهم تمهیداتی اندیشیده و برای رفع این مشکل مهم زیست محیطی در حال تلاش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل زیست محیطی گیلان نیازمند همت مضاعف مسؤولان است

رفع مشکل زیست محیطی گیلان نیازمند همت مضاعف مسؤولان است